Колеги,ролката на алтернатора ми е заминала(колата е 1.9 дизел),отидох до един магазин за авточасти за фиат и алфа и по каталог излезе че освен ролката със съединителя се предлага и съвсем обикновенна 6 канална ролка.Та питането ми е каква е разликата и какво толкова има да разтоварва тази freilauf ролка,и какво ще стане ако сложа съвсем обикновенна ролка?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ролка на алтернатора
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от svilen5454 Покажи съобщениеМисля че ще имам възможност да монтирам и двете,защото няма логика да се предлага като резервна част и да не става.После ще пиша какъв е бил резултата.
Интересно ми беше дали някои колега си е слагал такава ролка и дали има някакви последствия.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Образователна темичка създадена в раздел в които си пуснал твоята темичка.Търсачката за около две секунди я намери:
Може да четеш на воля.
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...ED%E0%F2%EE%F0sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от svilen5454 Покажи съобщениеМисля че ще имам възможност да монтирам и двете,защото няма логика да се предлага като резервна част и да не става.После ще пиша какъв е бил резултата.
Интересно ми беше дали някои колега си е слагал такава ролка и дали има някакви последствия.
Сега си представи, че този механизъм го няма. Когато спреш да въртиш педалите, заради инерцията на колелото, задното колело посредством веригата ще върти педалите и в следствие на това може да се нараниш.
Е, - същото се случва "с" и "без" въпросния механизъм на ролката на алтернатора.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Добре де, къде е логиката, моя алтернатор беше оригинално с обикновена шайба, разби се лагер и вместо да го правя си взех един втора употреба от по нова година алфа със същия двигател, чиято ролка беше също обикновена? нито съм имал проблеми с обтегача, нито с демферната шайба, ако е така защо ги слагат тези обикновени шайби?_156_2,4_JTD_136hp_-EX
156 FL 1,9 JTD 115hp "05
Comment
-
Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщениеДобре де, къде е логиката, моя алтернатор беше оригинално с обикновена шайба, разби се лагер и вместо да го правя си взех един втора употреба от по нова година алфа със същия двигател, чиято ролка беше също обикновена? нито съм имал проблеми с обтегача, нито с демферната шайба, ако е така защо ги слагат тези обикновени шайби?
---------- Post added at 09:13 ---------- Previous post was at 09:13 ----------
Първоначално публикувано от svilen5454 Покажи съобщениеЗначи все пак можелоFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщениеДобре де, къде е логиката, моя алтернатор беше оригинално с обикновена шайба, разби се лагер и вместо да го правя си взех един втора употреба от по нова година алфа със същия двигател, чиято ролка беше също обикновена? нито съм имал проблеми с обтегача, нито с демферната шайба, ако е така защо ги слагат тези обикновени шайби?
Трети вариант няма.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко си карал велосипед, знаеш че когато набереш някаква скорост и спреш да въртиш педалите, отзад се чува едно цъкане, колелото си върви по инерция но педалите стоят неподвижни. Това се случва благодарение на същия този механизъм (Freilauf).
Сега си представи, че този механизъм го няма. Когато спреш да въртиш педалите, заради инерцията на колелото, задното колело посредством веригата ще върти педалите и в следствие на това може да се нараниш.
Е, - същото се случва "с" и "без" въпросния механизъм на ролката на алтернатора.
Имаше клипове в ю-туб какво се случва със и без фрайлауфната ролка......колегата да гледа на воля и сам да прецени.
А колкото до тия с обикновените шайби и аз мисля,че нещо е сменяно и не е слагано каквото трябва.....я от финансова гледна точка,я от некадърност.......и аз съм виждал 156-ца с обикновена ролка...е оказа се съвсем друго динамо монтирано и от там и ролката.......и резултата беше-ново динамо,нова обтяжна ролка,нова фрайлауфна ролка......колегата да решава.......нали е 80лв какво толкова......другата нямам идея колко е по-евтина,но не си заслужава156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
а
не ставаше въпрос за пари.купил съм си ролката за 85лева но интересното беше че и в двата магазина където ходих ми предложиха и обикновенна ролка.просто исках да попитам и във форума дали става за да знам за в бъдеще и за да е полезна темата и за други колеги,защото в другата тема не ми стана напълно ясно дали може или не.
P.S Весела Коледа на всички
Comment
Comment